Szanowni Państwo,
Z uwagi na wprowadzenie na terenie całego kraju obostrzeń wynikających ze stanu epidemii prosimy o zachowanie wszystkich wskazanych poniżej zasad.
Przyjęte rozwiązania mają na celu zmniejszenie ryzka rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz zapewnienie bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom Urzędu.
Ważne informacje:
- sprawy załatwiane są w pierwszej kolejności telefonicznie oraz za pośrednictwem usług elektronicznych
|
- bezpośrednia obsługa, w tym rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz wizyty u doradców klienta odbywają się wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu daty
i godziny wizyty na danym stanowisku merytorycznym
- rejestracja elektroniczna:
- pełna rejestracja elektroniczna, która polega na wniesieniu do urzędu pracy, za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego na stronie praca.gov.pl, wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej i opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym
- prerejestracja, która polega na złożeniu do urzędu pracy, za pośrednictwem formularza elektronicznego na stronie praca.gov.pl, wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej, bez podpisywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym
- pełna rejestracja elektroniczna, która polega na wniesieniu do urzędu pracy, za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego na stronie praca.gov.pl, wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej i opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym
- rejestracja osobista tylko w uzasadnionych przypadkach, wyłącznie po telefonicznym umówieniu daty i godziny wizyty w tym celu
- rejestracja elektroniczna:
- W przypadku możliwości zrealizowania wizyty u doradcy klienta w formie zdalnej, pracownik Urzędu odpowiednio wcześniej przed wyznaczonym terminem obowiązkowego stawiennictwa podejmie z osobą zarejestrowaną kontakt telefoniczny w tej sprawie.
W przypadku braku kontaktu ze strony Urzędu, termin osobistej wizyty w wyznaczonym uprzednio terminie jest obowiązkowy.
- dokumenty kierowane do Urzędu należy przekazywać za pośrednictwem:
- wrzutni na dokumenty znajdującej w drzwiach głównych do budynku,
dostępnej w godzinach od 7.30 do 15.30 - poczty elektronicznej: urzad@pup-brzesko.pl
- portalu praca.gov.pl: https://www.praca.gov.pl/
- portalu ePUAP: ePUAP:/2y3x10rmos/skrytka
- faxu: 14 / 66 30 522
- poczty tradycyjnej: 32 - 800 Brzesko, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 19
- wrzutni na dokumenty znajdującej w drzwiach głównych do budynku,
Zasady bezpośredniej obsługi klientów:
- na wizytę należy zgłosić się w ustalonym terminie i na ustaloną godzinę w miejscu wyznaczonym wcześniej przez pracownika załatwiającego sprawę
- do budynku należy wejść w maseczce ochronnej oraz zdezynfekować dłonie (ze względów bezpieczeństwa warto mieć ze sobą rękawiczki oraz własny długopis)
- mając na uwadze konieczność zachowania wymaganych odległości (ograniczona liczba osób mogących przebywać jednocześnie w pomieszczeniach i na korytarzu) klienci po umówieniu się na wizytę na dane stanowisko wchodzą pojedynczo (za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością)
- w przypadku braku możliwości zgłoszenia się na umówiony termin prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym pracownika Urzędu.
W formie elektronicznej można między innymi:
- zarejestrować się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy
- wyrejestrować się z Urzędu z powodu podjęcia pracy lub innych przyczyn
- otrzymać wymagane przez inne instytucje zaświadczenia
- złożyć wnioski o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej
- zgłosić ofertę pracy
- otrzymać skierowanie do pracy
- złożyć oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom.
Dziękujemy za zrozumienie i zastosowanie się do wprowadzonych ograniczeń.