Z uwagi na znaczący wzrost liczby zachorowań na terenie Małopolski, w tym na terenie powiatu brzeskigo prosimy o zachowanie wszystkich obowiązujących zasad i korzystanie przede wszystkim z możliwości załatwiania spraw w formie elektronicznej lub telefonicznej.
Mając na uwadze wspólne bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników zaleca się załatwianie spraw telefonicznie oraz za pośrednictwem usług elektronicznych, a wizyta osobista na danym stanowisku merytorycznym możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym - pracownik poinformuje o miejscu, terminie i godzinie stawienia.
REJESTRACJA - 14 66 46 257
SEKRETARIAT - 14 663 05 46, 14 663 05 22, 14 686 36 44
INFORMACJA DOTYCZĄCA TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ - 14 66 46 279
Przypominamy, że w formie elektronicznej można między innymi:
- zarejestrować się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy
- wyrejestrować się z Urzędu z powodu podjęcia pracy lub innych przyczyn
- otrzymać wymagane przez inne instytucje zaświadczenia
- złożyć wnioski o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej
- zgłosić ofertę pracy
- otrzymać skierowanie do pracy
- złożyć oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom.
Bezpośrednia obsługa klientów prowadzona jest w godzinach 7.45 - 14.00 według następujących zasad:
- na wizytę należy zgłosić się w ustalonym terminie i na ustaloną godzinę w miejscu wyznaczonym wcześniej przez pracownika załatwiającego sprawę
- do budynku należy wejść w maseczce oraz zdezynfekować dłonie (ze względów bezpieczeństwa warto mieć ze sobą rękawiczki oraz własny długopis)
- mając na uwadze konieczność zachowania wymaganych odległości (ograniczona liczba osób mogących przebywać jednocześnie w pomieszczeniach i na korytarzu) klienci po umówieniu się na wizytę na dane stanowisko wchodzą pojedynczo (za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością)
- osoby, które mają wyznaczony termin stawiennictwa do doradcy klienta w dalszym ciągu nie mają obowiązku zgłaszania się osobiście - pracownicy kontaktują się na bieżąco z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy celem objęcia wsparciem i poinformowania o aktualnych ofertach pracy - skierowanie do pracy może zostać przesłane elektronicznie lub wydane osobiście (po uzgodnieniu terminu wizyty)
- w przypadku braku możliwości zgłoszenia się na umówiony termin prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym pracownika Urzędu.
Wnioski o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej należy składać:
- elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl
- pocztą tradycyjną na adres Urzędu - Brzesko, ul. Piłsudskiego 19
- do skrzynki podawczej dostępnej przy wejściu do budynku w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
W przypadku konieczności uzupełnienia lub korekty złożonych wniosków pracownicy kontaktują się z Wnioskodawcami. Prosimy o wskazywanie we wnioskach aktualnych numerów telefonów i adresów e-mail.