Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy dla skierownej osoby uprawnionej
w terminie od 16.09.2019 r. do 20.09.2019 r.
w terminie od 16.09.2019 r. do 20.09.2019 r.
W ramach naboru możliwe są do utworzenia:
- 3 stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy
- 10 stanowisk pracy w ramach projektu pn. "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie brzeskim (IV)"
Do pracy na na stanowisku utworzonym w ramach projektu może zostać skierowana wyłącznie osoba bezrobotna do 30 roku życia (w przypadku osób bezrobotnych do 25 roku życia osoba może być objęta wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od rejestracji w Urzędzie)
W pierwszej kolejności refundacja będzie przysługiwała Wnioskodawcom, którzy:
- organizują miejsce na terenie powiatu brzeskiego, w formie stacjonarnej
- nie otrzymali wsparcia w tej formie w ciągu ostatnich 24 miesięcy
- deklarują zatrudnienie skierowanej osoby w ramach refundacji przez okres co najmniej 30 dni po zakończeniu obligatoryjnego okresu utrzymania stanowiska.
- możliwością płynnego kierowania osób bezrobotnych na tworzone miejsce pracy,
w odniesieniu do proponowanego wynagrodzenia oraz wymagań względem kandydata do pracy określonych we wniosku, jak również efektami rekrutacji prowadzonych przez Urząd na tożsame lub pokrewne stanowiska pracy lub na rzecz danego pracodawcy.
Refundacja nie będzie przysługiwała:
- na zatrudnienie bezrobotnego, który w ciagu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku był zatrudniony przez Wnioskodawcę (wyjątek stanowi zatrudnienie w ramach przygotowania zawodowego młodocianych)
- na zatrudnienie współmałżonka Wnioskodawcy.
Przed złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi zasadami dokonywania refundacji kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy oraz kryteriami oceny wniosków znajdującymi się w załączeniu.
Obowiązująca wersja wniosku 2019 (2)
- Wnioski należy składać w wyznaczonych przez Urząd terminach, w Sekretariacie Urzędu
- pokój nr 23 - II piętro lub przesyłać pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu wniosku do Urzędu). - Wnioski składane poza wyznaczonymi terminami nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Fakt terminowego złożenia wniosku, jak również kolejność jego złożenia nie decydują
o sposobie jego rozpatrzenia.