Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów na parterze budynku uruchomiono Punkt Kancelaryjny (dotychczas na II piętrze).
Już teraz w tym miejscu można: - pozostawić korespondencję kierowaną do Urzędu (np. wnioski, pisma, podania),
- uzyskać informacje, na którym stanowisku należy załatwić sprawę z którą się zgłaszamy
- oraz pobrać potrzebne formularze / wnioski.
Punkt zlokalizowany jest na końcu korytarza, dostęp do niego możliwy jest zarówno od głównego, jak i bocznego wejścia do budynku.
W Punkcie można również zgłosić specjalne potrzeby wynikające np. z niepełnosprawności, takie jak konieczność skorzystania z tłumacza języka migowego, pętli indukcyjnej lub problemy
z wejściem do budynku z uwagi na trudności w poruszaniu się.
Już wkrótce kolejne działania zwiększające dostępność dla osób ze specjalnymi potrzebami.