Kampania informacyjna "Poznaj nasz zespół"

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku realizuje zadania z zakresu aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy.

Nasza działalność koncentruje się na aktywizacji zawodowej mieszkańców, wspieraniu lokalnych przedsiębiorstw oraz zapewnianiu dostępu do form pomocy.

Do naszych głównych zadań należy:

  • pośrednictwo pracy
  • poradnictwo zawodowe
  • organizacja staży, szkoleń i programów wspierających zatrudnienie
  • przyznawanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej
  • współpraca z pracodawcami w zakresie rekrutacji oraz dostępnych form wsparcia
  • realizacja programów rynku pracy finansowanych ze środków krajowych i unijnych
  • działania związane z powierzaniem pracy cudzoziemcom.

Od czerwca 2025 roku urzędy pracy funkcjonują w oparciu o przepisy dwóch ustaw:

  • ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
  • ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

To właśnie te akty prawne określają nasze zadania, kompetencje oraz formy wsparcia dostępne między innymi dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy i pracodawców.

W ramach kampanii informacyjnej prowadzonej w mediach społecznościowych prezentujemy nasz zespół. Chcemy przybliżyć Państwu, na czym polega nasza praca i kto stoi za realizacją poszczególnych zadań.

Serdecznie zachęcamy do obserwowania naszego profilu – znajdą tam Państwo nie tylko informacje o usługach Urzędu Pracy, ale także ciekawe materiały i przydatne posty.

 

Informacje o publikacji dokumentu