Nabór wniosków o refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy (IV)

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby uprawnionej od dnia 23.06.2025 r. do 27.06.2025 r.

Ważna informacja: w ogłoszonym naborze obowiązują nowe zasady dokonywania refundacji kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy oraz wzór wniosku (w załączeniu).

Przed złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi zasadami dokonywania refundacji kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy oraz kryteriami oceny wniosków.
 

Wysokość refundacji Obowiązkowy okres utrzymania stanowiska pracy
do 38 000 zł 18 miesiący
do 30 000 zł 12 miesięcy

 

W związku z wejściem nowych przepisów, o wsparcie może ubiegać się wnioskodawca, który między innymi:

  • w okresie ostatnich 6 miesięcy (przed dniem złożenia wniosku) nie zmniejszył wymiaru czasu pracy i stanu zatrudnienia pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy, a w przypadku zmniejszenia wymiaru czasu pracy lub stanu zatrudnienia z innych przyczyn – uzupełnił wymiar czasu pracy lub stan zatrudnienia
  • na dzień złożenia wniosku nie zalega z:
    a) wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom, z opłacaniem należnych składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Fundusz Solidarnościowy i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz z wpłatami na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
    b) opłacaniem należnych składek na ubezpieczenie


W pierwszej kolejności refundacja będzie przysługiwała Wnioskodawcom, którzy:

  • organizują miejsce na terenie powiatu brzeskiego
  • nie otrzymali wsparcia w tej formie w ciągu ostatnich 24 miesięcy.

Przy wyborze Wnioskodawców, Urząd kieruje się między innymi:

  • możliwością płynnego kierowania osób bezrobotnych na tworzone miejsce pracy, w odniesieniu do proponowanego wynagrodzenia oraz wymagań względem kandydata do pracy określonych we wniosku, jak również efektami rekrutacji prowadzonych przez Urząd na tożsame lub pokrewne stanowiska pracy lub na rzecz danego pracodawcy.


Obowiązująca wersja wniosku 2025 (2)
 
Informacje dotyczące prowadzonego naboru udzielane są:

  • telefonicznie pod numerem - 14 66 46 270
  • osobiście - pokój nr 11 (I piętro).
     
Wniosek należy złożyć w Punkcie Kancelaryjnym (korytarz na parterze budynku), przesyłać pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu wniosku do urzędu) bądź za pośrednictwem indywidualnego konta, ePUAP lub adresu do e-doręczeń (pod warunkiem, że zostanie on podpisany kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

Wnioski można składać do 27.06.2025 r., do godziny 15.30 (dotyczy wniosków składanych zarówno w sposób tradycyjny, jak i elektroniczny).

Wnioski składane poza wyznaczonymi terminami nie będą podlegały rozpatrzeniu (decyduje data wpływu do Urzędu).

Fakt terminowego złożenia wniosku, jak również kolejność jego złożenia nie decydują o sposobie jego rozpatrzenia.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu