Rejestracja w Urzędzie w okresie epidemii (KORONAWIRUS)

Print Drukuj
 
Rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy można dokonać
w następujących formach:
  • pełna rejestracja elektroniczna, która polega na wniesieniu do urzędu pracy, za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego na stronie praca.gov.pl, wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej i opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

    Osoba dokonująca rejestracji otrzyma w postaci elektronicznej  na konto w praca.gov.pl decyzję o przyznaniu statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ewentualnym prawie do zasiłku.


 
  • prerejestracja, która polega na złożeniu do urzędu pracy, za pośrednictwem formularza elektronicznego na stronie praca.gov.pl, wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej, bez podpisywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym.
  • rejestracja osobista odbywa się po telefonicznym umówieniu daty i godziny wizyty w tym celu - numer telefonu pod którym można ustalić termin rejestracji
    -
    14 66 46 257

     
W dalszym ciągu z uwagi na stan epidemii i konieczność przestrzegania zasad bezpieczeństwa sanitarnego zarówno przez klientów, jak również pracowników zachęcamy do korzystania z możliwości elektronicznej rejestracji.

Szczegółowe informacje jakie dokumenty należy przedłożyć można znaleźć otwierając poniższy link:
Aby dokonać rejestracji należy przedstawić te dokumenty, które dotychczas nie były przedkładane w tut. Urzędzie.
 
Informacje o publikacji dokumentu